Tavla till brudparet

Jag hade förmånen att få gå på bröllop i går. Brudparet hette inte Victoria & Daniel utan Tom & Evelina.
För att de skulle få en minne av sin dag så gjorde jag en tavla. Det var första gången jag använde mig av canvasduk (heter det så?). Kände att jag ville prova mina vingar och göra något annat. fast egentligen var det ju som att göra et kort i större format. Nuväl, detta blev resultatet.
Stämpel: Magnoliabrudpar 2010
Papper inköpt på PYHobbby.se så väl som blommorna
Bling från panduro
Fjärilen inköpt på Blomsterlandet.
Nu ska jag gå och fortsätta städa mitt pysselrum. Det ser ut om en bomb har exploderat där : )
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Nutte

Resultatet blir godkänt till 1000!

Stämpeln är så söt och jag gillar blommorna.



Glad midsommar på dig!

2010-06-23 @ 15:33:08
URL: http://nuttespyssel.blogspot.com
Postat av: Malin/majamelon

Oj så fin tavla!!



Kram

Malin

2010-06-26 @ 22:47:48
URL: http://majamelon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0