En tavla till lillasyster

I fredags åkte jag upp till min lillasyster i Sthlm. Hon har precis flyttat till en egen lägenhet och jag passade på att göra en tavla till henne.
En Canvas-duk som stomme, vit cardstock, 2 olika papper (tycker husen passade så bra till storstadstjejen), tjejen är en Tilda från magnolia, textstämpel "Du vet väl om att du är värdefull att du är viktig här och nu. Att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som du", glitterhjärtat har jag köpt på en blomsteraffären.
Tofsarna är inköpta på Panduro.
Fotot blev inte så bra men det var bråttom :)
Kimsan

Kommentarer
Postat av: MormorMargareta

Har surfat runt hos dig en stund och hittat många fina kort och denna härliga tavla. Den måste din syster ha blivit jätteglad över! Tack för inspirationen jag fått på din sida!

2011-03-11 @ 19:46:57
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Å vad kul att få en sån personlig present, hoppas hon blev superglad!

Nu ska jag kika vidare inne hos dig,

Tack för att du skrev kommentar hos mig så jag hittade hit ;0)

Kram och ha en fin dag

2011-03-12 @ 08:12:20
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Änglahus

Vilken härlig tavla! Gissar att din syster blev glad ;0) Och oj vad du rensar ut, synd att jag missade pappersrosorna, men nu blev någon annan glad, hi hi. Tack för Grattiset, det värmde, kram!

2011-03-14 @ 13:43:22
URL: http://anglahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0