Flera beställningskort

Sambon arbetskamrater har beställt kort av mig.
Det första är till en kille som tar studenten om ett litet tag.
Studentpapper från Panduro
Enfärgat papper från ?
Student-Edwin från Magnolia, färglagd med Promarkers
Textstämpel från ?
Axel är skrivet med Thickers
Datumet är skrivet med minibokstäver inköpta hos ScrapPerra
Det andra kortet är till en mamma
Pappret och bilden är köpta hos Mikaelas Scrap
Blommorna är köpta hos Marika
Spetsen köpte jag hos ScrapDraken på mässan i Västerås
Har sollat ut mängder av spillpapper och lagt ut på Tradera.
Kimsan

Kommentarer
Postat av: Busan

Jättefina kort... härliga färger och mönsterpapper! Tack för din kommentar... värmer och längtar tils jag är tillbaka i pysselvärlden igen! :)

Massor med kramar

Busan

2011-05-16 @ 12:54:22
URL: http://busanspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Karin

Hallå, tack för kommentar hos mig. Fina kort, jag gillade det med Gorjuss Girl extra mycket, är jätteförtjust i dom stämplarna!

Ha en bra söndag!

Karin

2011-05-22 @ 11:17:48
URL: http://www.pyssel-pnglan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0